December har overtaget kalenderen og allerede vist sig fra sin skønneste side med sne - det er noget vi kan li’! Husk varmt tøj og tørre strømper på garderoben. Man må gerne med bringe egen kælk, hvis man har lydt - det er dog på eget ansvar.

Som I har set, har vi annonceret efter en vikar, der kan hjælpes os ca. tre måneder frem, da Lene skal have sin fod under kniven i morgen. Vi ønsker rigtig meget pøj pøj til Lene, og velkommen til Karoline Domino Gadgaard, som er standin for Lene de kommende måneder. Karoline er uddannet lærer og har trods sine kun 27 år masser af erfaring med sig fra både friskoleverdenen og det specialpædagogiske område, så det bliver så spændende at have hende med på holdet.

Der er nogle få ændringer i storeklassens skema. Jeg lægger et opdateret skema ind i messengergruppen.

Den eneste ændring for mellem er, at det bliver Karoline, der tager mellem til idræt om onsdagen i stedet for Julie.

For lilleklassen er der ingen ændringer af skemaet.

Derudover har vi i dag sagt velkommen til Lukas, som er startet i 0. klasse. Han kommer fra Rumænien, og heldigvis har vi nogle små gode hjælpere, som gerne vil hjælpe med sprogudfordringen, så det skal nok blive rigtig godt. Vi glæder os til at lære dig og din familie meget bedre at kende.

Lidt til kalenderen:

13. december: Luciaoptog fra morgenstunden ved storeklassen. Alle møder ind i deres egne klasser. Alle er meget velkomne.

19. december: Juleafslutning. Vi mødes i skolegården kl. 8.15 til fakkeloptog rundt i byen over til kirken, hvor vi har julegudstjeneste. Inge-Dorthe har alligevel fået tid til os, så NU bliver alt, som det plejer. Alle er velkomne.

Derefter er der julehygge i klasserne og afpyntning af skolen. Alle har fri kl. 12. - På gensyn 4. januar.

1. februar: Et af årets absolutte højdepunkter - Dramaforestilling. HUSK at sætte et stort kryds i kalenderen, hvis ikke I allerede har gjort det!

Rigtig glædelig december.