Uge 20 - 2020

Så blev vi fuldtallige, og der super dejligt. 6. og 7 årgang skal lige ind i rytmen, men de er godt på vej og afstand ... ja, den bliver holdt....for det meste.

Vi kan jo desværre ikke byde på en fælles arbejdsdag for jer forældre i dette forår, så vi besluttede at lave en praktisk dag med eleverne i stedet for. Onsdags gav vi den fuld gas med kost, skovl og andre haveredskaber, vi fik ryddet op på legepladsen og i skolegården. Lilleklassens køkkenhave er blevet sået til, ligesom vi fik repareret målfeltet på den lille plæne med fræsning og ny såning af græs. Banen er nok næppe klar til i morgen, men nu kan de fodboldglade elever i hver fald, på helt tæt hold følge med i hvor hurtigt eller langsomt græsset gror.

Onsdag fik vi også leveret 2 store kasser med nye PC ́ere. Endnu en gang en kæmpe tak til Støtteforeningen for donationen.

Endelig er vi også blevet klar med en ny hjemmeside, den har været meget længe undervejs, men nu er den der altså ”helt live”. Hvis nogen opdager fejl eller mangler vil vi gerne høre om det, så vi kan få de sidste ting med, tusind tak til Sally for det store arbejde hun har lagt i hjemmesiden.

Frem til sommerferien kører vi videre i vores Covid-19 skema. Vi går altså ikke tilbage til de 3 gamle klasser men kører med de nuværende 4 hold. Hvis ikke der sker noget uventet på Covid-19 fronten så tager 6. og 7. kl. til Bornholm fra d. 15. til d. 19. juni, det bliver rigtigt godt. Vi kan jo desværre endnu ikke sige noget om skoleafslutningen og generalforsamlingen, men mon ikke der snart kommer en udmelding om større forsamlinger, det håber vi.

Til gengæld har vi nu fået mulighed for at få besøg af dragerne fra Børenes Rige, så vi kan få lært hinanden at kende inden skolestart. Første gang vi får besøg af de 10 friske piger og drenge bliver d. 12. juni, det glæder vi os rigtigt meget til.

Midt i næste uge er der også frist for ansøgninger til den opslåede stilling, der er kommet mange gode ansøgninger, så vi glæder os til snart at kunne præsentere lærerteamet 20-21.

I ønskes alle en fortsat god søndag

På hele personalets vegne /Peter