Uge 21 - 2020

Vandløb, åer, danske træer og køkkenhave, er bare noget af det, vi har nået at beskæftige os med i denne uge. Eleverne er med, og der er god stemning, også når der skal cykles eller gåes langt, det er fedt.

Masser af motion bliver det derfor også til og flere gange om ugen bytter vi vores søgang ud med en bygang. Det er simpelthen så hyggeligt at vi også kan få sagt godmorgen og vinket til resten af Ølstrup. Jeg tror det bliver en af de nye ting vi har gjort under Coronakrisen, som kommer til at hænge ved bagefter, vi vil gerne rundt i hele byen og håber at hele byen vil komme til os, når det igen bliver muligt.

Morgensamlingen begynder også at ligne sig selv mere og mere, i denne uge fik vi igen en bid af Ravnkel Frøjsgodes saga, Ravnkel har ellers måttet vente siden 11 marts hvor vi måtte foretage en hård opbremsning.

Tiden iler og det er snart sommerferie, men der er mange ting, vi skal nå, inden vi kan gå på sommerferie med god samvittighed. Den nye 0. klassen med hele 10 elever kommer på besøg i skolen både d. 12. og d. 19. juni, 6.-7. klasse drager til Bornholm i uge 25, og både store og mellem klassen er ved at planlægge turer for de penge, som de har tjent og vundet. Generalforsamlingen prøver vi også (igen) at få afviklet, det bliver torsdag d. 11. juni kl. 19.00 i Kernen.

Dagsorden og regnskabsresultat er sendt til forældrene på mail.

Husk at den kommende uge er kort, det er nemlig grundlovsdag på fredag, hvor skolen holder lukket.

I ønskes alle en fortsat god og sommerlig pinse.

På hele personalets vegne / Peter