Ugebrev 14

Sikke en skøn fornemmelse at stå med i kroppen her dagen derpå. WOW, en fed emneuge vi har haft! Børnene har haft mulighed for selv at vælge, om de havde lyst til at prøve kræfter med cirkusforestilling, dramaforestilling eller frivilligt arbejde til fordel for Ukraine. Så der er hele ugen blev arbejdet på højtryk på at blive klar. Der er blevet øvet, trænet, bagt, lavet perleplader, pudset vinduer, vasket biler og meget mere.

Det hele kulminerede så i går i en forestilling, hvor børnene fik lov at vise deres fine forestillinger frem og sælge de produkter, der er blevet fremstillet i ugens løb.

OG hold nu rigtig godt fast…. HELE 6.190,50 kr. fik vores seje børn samlet ind til fordel for

Ukraine! - Er det ikke bare helt fantastisk godt gået!! Og tusind tak til alle i Ølstrup for at bakke op om initiativet ved at give os arbejdsopgaver og møde op til eventet.

Børnene kan derfor gå på fuld fortjent påskeferie velvidende om, at de har leveret en virkelig flot arbejdsindsats.

Ligeledes en kæmpe tak til lærerne, Helle og Dorthe! Giv dem lige et klap på skulderen, hvis I møder dem, de har lagt et kæmpe arbejde i at få emneugen afviklet med så godt et resultat.

I tirsdags fik vi afviklet vores generalforsamling i god ro og orden, og Ole og Niels Peter modtog genvalg til bestyrelsen. Maria Iversen blev suppleant. Stor tak til jer for at ville fortsætte arbejdet i bestyrelsen. Der var desværre ikke ret mange fremmødte i tirsdags, så vi havde en drøftelse af, at vi skal reklamere mere intensivt, men også om der skal findes en anden form på generalforsamling fremadrettet, da mange foreninger er ramt af et sløjt fremmøde. Jeg vedhæfter referat fra generalforsamlingen.

Nu må I alle have en rigtig dejlig påskeferie, og få ladet batterierne godt op.