Så gik første uge af juni, og vi nærmer os med faretruende skridt sommerferien, tænk en gang! Heldigvis begynder vejret efterhånden at tegne mere sommerligt, og det er bare lækkert. Vi nyder det alle i fulde drag, omsider at kunne lade jakkerne hænge inde.

Desværre startede ugen trist ud med, at vi i tirsdags sagde farvel til Nicklas Kjeldgaard. Han havde derfor taget flødeboller med til hele skolen, og vi mødtes udenfor efter søgang, og snakkede om det. Nicklas har haft lyst til at prøve noget nyt, og er derfor startet på Spjald Skole. Vi ønsker Nicklas alt muligt held og lykke.

Både lille- og mellemklassen har i denne uge arbejdet med at komme videre med de ting, de lavede i emneugen. Skolegården er nu prydet med farverig fingerstrik på træerne og flotte mosaikker i bedene. På pavillonens vægge hænger nu lilleklassens flotte bogstaver og lyser op. Og der er stadig mere på vej, mon ikke vi når det hele inden ferien.

Bestyrelsen og frivillige forældre har fået malet gavlen, og det er blevet rigtig flot. Det er så lækkert, at der sker ting og sager på vores dejlige friskole.

Gulla er startet lidt op igen, og vil frem mod sommerferien trappe nogen timer op hver uge i storeklassen. Det er virkelig skønt at have dig tilbage, Gulla.

Fredag eftermiddag udnyttede vi det gode vejr og lavede fællestime med foldboldrundbold - super måde at gå til weekend på, og eleverne elsker, at vi så småt kan begynde at lave flere ting sammen igen.

Sæt stort kryds i kalenderen torsdag den 24. juni kl. 17.00, hvor vi vover at holde udendørs sommerfest.

Mere info følger.

Vi ønsker jer alle en dejlig weekend!