Denne uge har været en stille og rolig uge uden de helt store svinkeærinder, hvor vi tager de sidste seje træk, og virkelig begynder at kunne skimte slutningen i både bøger og skoleåret. Nogle af børnene begynder at svinge lidt mere i præstationerne, så man fornemmer en vis ”træthed” forskellige steder.

De lyse aftener og stigende temperaturer gør det med garanti heller ikke lettere at få børnene i seng om aftenen, men vi må lige hænge de sidste par uger.

Ellers nyder vi virkelig det skønne vejr, og at det bare er fedt at være ude og lege i frikvarterne med sol og vind på de bare arme og ben. Vi har fået hængekøjerne op, og dem er der rift om. Der nyder børnene lige at tage sig en lille slapper.

Storeklassen fik i mandags taget revanche med deres travetur til Hindø, og det blev en rigtig fin dag. De er blevet meget grebet af at spille Partners i frikvartererne, og det er så hyggeligt, at Ann har måttet låne et ekstra spil ind til klassen.

Mellem er blevet færdige med de sidste projekter fra emneugen, og det er blevet virkelig fint. Vi glæder os til at det kommer til at pynte endnu mere op på skolen.

Lilleklassen har blandt andet muntret sig med frisbee’s og snittekunsten. De arbejder meget med trivslen i klassen, og Kirsten melder, at alle er så klar til 1. klasse og de tæller ned til hver gang, de skal hente Arthur nede i Børnenes Rige, når han kommer på besøg.

Ellers er vi vildt begejstrede over, at det nu ENDELIG ser ud til at skoledagen normaliseres, og vi forhåbentlig til august kan starte, som ”vi plejer”. Vi har ikke modtaget retningslinjerne endnu, omkring nogle helt specifikke ting, men hvor bliver det bare fedt!!

Rigtig god weekend til alle.