Tusind tak for den store opbakning til sommerfest i går. Hvor var det skønt, endelig at kunne samles så mange til en hyggelig aften - lige hvad vi trængte til.

I dag har den så stået på ren hygge. 6. klasse opførte ”Rødhætte og ulven” på tysk, da vi kom fra tilbage fra bygang, og derefter hyggede vi med rundstykker og kagerester i skolegården. Derefter havde vi lidt tid i klasserne, inden vi tog os en rask fodboldkamp på boldbanen. Garderoberne blev ryddet, og til slut mødtes vi rundt om flagstangen, hvor vi skulle sige pænt farvel til Niklas Schmidt, som starter på Specialcenter Vest

i Ringkøbing efter sommerferien, og til Daniel, som har valgt at starte på Lem skole i 7. klasse efter ferien. Vi ønsker jer rigtig god vind fremover på jeres nye skoler.

Endelig skulle vi også tage afsked med Jeppe, som snart drager med Verdensholdet i Gymnastik ud i verden på turné. Vi takker for din store indsats, Jeppe, og glæder os til at følge dig.

Til slut var det selvfølgelig tid til sommerferiesangen og en is, inden vi ønskede hinanden en rigtig god ferie. Vi ses igen onsdag d. 11. august kl. 8.15.

Den næste uges tid går lærerne i gang med at planlægge næste skoleår, så vi er max klar, når vi mødes igen

i august. Det er derfor muligt at komme forbi ”glemmekassen” i næste uge. Efter ferien vil vi sende det

resterende tøj til genbrug.

Vi modtager også MEGET gerne biblioteksbøger, vi mangler fortsat mange, så I bedes alle lige vende værelser, tasker osv. en ekstra gang, så vi kan få dem samlet sammen.

Endnu engang en kæmpe cadeau til lærerne, som virkelig har kæmpet en brav kamp dette skoleår. Det er mega godt gået! Og tusind tak til jer forældre, for jeres anerkendelse af årets mange udfordringer. Det er så vigtigt, at vi holder den gode tone og sparring med hinanden, så vi med fælles hjælp kan styrke børnenes trivsel i alle sammenhænge.

En sidste lille ting er, at der fortsat er mange, der mangler at melde sig på sommerrengøring. Så I får lige linket til doodlen én gang til her:

Hav en rigtig dejlig sommer med tid til afslapning og tid til familien.