Wauw, så er vi i gang igen, og sikke nogle skønne, varme dage det har været. Tusind tak til alle de forældre, der mødte op første skoledag, og var med til at gøre skoledagen ekstra hyggelig.

Alle tre klasser har nu fundet sig lidt til rette, og der arbejdes på relationer i de nye klassekonstellationer. Eleverne har stille og roligt taget hul på fagene, og der har også været tid til lidt intro-aktiviteter.

Storeklassen kløede på med fagene i torsdags, hvor de også fik lavet lidt alternativ billedkunst med vand i skolegården, og fredag sprang de på cyklerne og viste Gulla rundt i Ølstrup og omegn.

Mellemklassen cyklede Flytkær rundt i torsdags, og det klarede de alle til UG på trods af varmen. De nød deres medbragte madpakker i skyggen på stadion, hvor de velfortjent pustede ud.

Lilleklassen styrer hjemmevant rundt på skolen, og det er ikke til at mærke, at de kun har været her 3 dage!

– Man kan tydeligt høre dem rundt på området, hvor de leger, hjælper og guider hinanden. Torsdag var de på en lille gåtur med Kirsten, hvor der blevet trænet trafik og sanset med sand. Mange af dem gav den også gas i vandkamp og på glidebane i fællestimen fredag.

Regeringen har op til sommerferien afsat en pulje penge til sommeraktiviteter, som også må bruges på opstartsaktiviteter. Derfor har Ungdomsskolen budt på en mulighed for udflugt til WOW-park ved Finderup, og der var vi heldige at få plads. Vi skal derfor på tur på tirsdag. Mødetid til sædvanlig tid, og alle har fri kl. 13.30. Eleverne skal medbringe en fyldt drikkedunk og lidt formiddagsmad. Ungdomsskolen vil desuden byde os på en sandwich til frokost, men er man ikke til det, er det en god idé at medbringe en madpakke. Vi kunne mægtig godt bruge lidt hjælp til kørsel kl. 8.45 og hjem igen kl. 13.15. Meld gerne tilbage til mig hurtigst muligt, hvis du kan hjælpe med den opgave.

Alle elever under 135 cm, skal derfor medbringe selepude tirsdag.

Rigtig god og varm weekend til jer alle