En dejlig uge er fløjet afsted med alle mulige gode projekter, men det helt store højdepunkt var selvfølgelig årets lejrtur for hele skolen. Og sikke en dejlig tur vi har haft!

Vi havde valgt, at vi denne gang skulle prøve at tage toget, hvilket faldt i rigtig god jord hos mange af børnene. Faktisk var der flere af dem, der ikke mente de havde kørt med tog før, så det var godt, vi fik prøvet det. Da vi nåede til Silkeborg, hoppede vi på bybussen mod vores endelige destination - Paradislejren.

Og faktisk levede lejren meget godt op til sit navn, og vi havde masser af tid til at lege, dyste, spille, bage snobrød og fange græshopper, snegle og frøer i de dejlige omgivelser.

Børnene har virkelig nydt det, og i den grad været gode til at hygge sig på kryds og tværs af alder, det er så bekræftende at se.

Fredag sluttede turen af med en tur til Himmelbjerget, hvor vi startede på toppen, gik ned til Julsø og så op på toppen igen, for at få følelsen af, hvordan de mange meter føles, og det var da også en vældig god udfordring, som ikke alle synes var lige fantastisk. Det var udsigten til gengæld, og den var vi alle enige om var rigtig smuk.

Så kære elever, tak for en rigtig dejlig lejrtur - I har klaret det Så flot!