Opdateret: 27. sep. 2020

Så fik vi så småt efterårets komme at mærke med et par blæsende og omskiftelige dage. Heldigvis har der stadig været god mulighed for at komme ud.

Men det betyder, at det er tid til at få opdateret taskerne med skiftetøj, så det er passende til årstiden, og børnene ikke fryser. Det kan være ret koldt at måtte hoppe i et par shorts, hvis man har fået våde bukser på hoppepuden.

Vi har en del knive/dolke til at ligge på kontoret fra lejrskolen, nogle med navn, nogle uden, som man gerne lige må komme forbi og hente ved lejlighed.

Derudover skal jeg høre, om der er nogen, der har lånt vores kompressor fra værkstedet. Den er forsvundet henover sommeren eller lige efter ferien, så hvis nogen har lånt den, vil vi frygtelig gerne have den tilbage igen.

Som annonceret på forældremøde og i referatet af samme, så mangler vi VIRKELIG hjælp til et par friske folk, der kunne have lyst til at være en del af det helt fantastiske ”Vestjyllands Smukkeste Cykelløb”. Cykelløbet genererer et meget flot overskud til skolen hvert år, og vi vil derfor være meget taknemmelige, hvis nogen vil være med til at fortsætte det gode arbejde. Det behøver nødvendigvis ikke at være en forældre, så hav gerne børnenes bedsteforældre, tanter, onkler eller naboen i tankerne, så vi kan få besat pladserne. Så har du lyst eller kender en, så kontakt endelig skolen eller bestyrelsen.

Fredag eftermiddag skulle vi, som bekendt, have holdt ”Goddag og farvel-reception”, men vi måtte desværre endnu en gang og definitivt aflyse. Helle Lykke Pedersen og Birgitte Appel havde spurgt om de alligevel måtte lægge vejen forbi sammen med et par repræsentanter fra bestyrelsen. Her fik Peter Rask og jeg overrakt meget fine gaver. Ingen nævnt, ingen glemt, men tusind tak til jer alle sammen fra både Peter og mig. Det varmer, at så mange har betænkt os, og vi vil nyde lækre likører og eddike fra Vestjysk Smag.

Rigtig god weekend.

Pernille Moesgaard

Medio november

Kære alle Tiden flyver afsted, og vi har lagt en god emneuge bag os, hvor vi arbejdede med Egypten og alt dens mystik fra tidligere tider. Det er altid dejligt med emneuger, hvor små og store har glæd