Ugebrev 9

Det bliver en kort lille hilsen i denne uge, for vi har kun haft få fokuspunkter i denne uge, og det var været: at have det sjovt, hjælpe hinanden OG GYMNASTIK.

Og vi har haft den fedeste uge med god energi og opfindsomhed. Eleverne fik mulighed for selv at være helt medbestemmende omkring gymnastikopvisningen, og den har de virkelig været gode til at gribe. Det betyder, at de selv har været med til at finde egnet musik, klippe den sammen og komme med idéer til koreografien. Vi er virkelig stolte af dem!

Vi glæder os til at vise jer det endelig resultat på søndag. HUSK vi mødes kl. 14.15 i den lille sal i Kernen iført sorte bukser/shorts og sort t-shirt, vi har fortsat lidt at låne ud af, hvis nogen mangler.

Hav en dejlig weekend.